Wednesday, May 8, 2013

Testimoni MAQ

Salam semua..harap semua sihat sentiasa. Untuk pengetahuan semua, saya tengah amalkan MAQ100 sejak Mac lalu. Tergerak nak makan produk ni bila tengok blog Jay kat sini . Jay ada mention yang MAQ100 ni sangat bagus utk TTCian dan oleh kerana intipati dan rasa lebih kurang sama dengan Monavie, so saya rasa better saya try. Lagipun harganya murah dan ada sedikit tambahan kandungan iaitu ada BAE (tenaga matahari). Korang leh baca kat bawah ni, saya ambil dari blog Jay. Thanks alot Jay..



So far, saya dah makan 5 botol kongsi dengan HB. For myself, saya rasa antibodi bertambah coz sejak makan selesema, batuk or demam tak ada langsung kena.Alhamdulillah..my HB pun sama coz case dia lagi mudah terdedah sebab memang pergi keje naik motor. Selalunya, kalau redah hujan, dia confirm kena selesema and batuk punye. Now, tengok dia cam steady je siap saje2 redah hujan sebab nak balik cepat punye pasal. Anyway, as TTcian, after sebulan minum, bulan 4 terus period walhal bulan 3 tanda2 period langsung  takde..now sekarang tengah tunggu period bulan 5..kalo ok je every month period datang..saya syukur sangat..permulaan yang baik untuk TTC..Apapun kita tunggu..any update..saya akan bagitau k..Salam semua..

1 comment: